- -

vaknat

kl 11.40 , och amanda o mathilda säger att jag sover bort min dag , hehe. 
men jag tycker om att sova, öhm...
iallafall så vet ni att jag gillar luggfläta och det är ganska poppppp nu  , :) 


så jag kan förklara hur man gör en , :D 

man börjar att göra en snebena , man kan ha mittbena också det har jag haft men det är lite svårare att göra.
sen tar man tre slingor , inte som är längst fram utan lite längre upp. 
sen börjar man fläta men varje gång man flätar så tar man med lite hår nedifrån, (håret som sitter längst fram i luggen) 
sen när man har gjort flätan så långt man vill ha den så fäster man bara med hårspännen eller som amanda gör, med en liten smal tofs, det är typ jättegulligt, :)
man blir bättre o bättre så många ggr man gör det. haha


tips på blogg: 
linneaaalans.blogg.se
linneas blogg. 


länka era bloggar till mig , :)


puss o kissies! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg