- -

tjaaaaa alla snyggingar!

efter en veckas no bloging så är jag tillbaka :D
öland var great, men det vart lite tråkigt utan kompisar , heh.
fast frida fanns ju där ;)

igår fyllde mamma år så idag är det lite fest , :)
jag köpte en plånbok , (skinn tror jag? ) och en ldb-deo.

dagens stan-outfit

linne, ginatricot.
och mitt rum med lite kläder i bakrunden , haha.

byxor , ginatricot.
+ en rosa JL-munkis.

mina skor som ni inte har fått sett än som jag köpte i sthlm



båda från topshop.

kvällsoutfit

vitt linne , ginatricot.
randig tröja, bikbok 149:- köpt idag.
halsband, fått i present av linnea , :)

oranga naglar o örhängen från gina, ser orange ut men är korallfärgade.
har inte hunnit fixa håret eller ansiktet , men det ska bli , ;)

hur ska jag ha håret idag?
mittbena?
snelugg?
uppsatt?
finns så mycket att välja på , hahah.


men ha en bra kväll o så blir det väl något mer inlägg idag , :)
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg