- -

tänkte skriva ett inlägg innan det slår över till lördag.

tjaouuu. 

kvällen har inte hänt så mycket men jag måste bara visa upp mina MÅSTE HA! 


det skitsöta linnet från forever21.com 
min favvosida just nu , :D 

en till bikini , 
den söta missmatchade bikinin från hm skulle inte vara fel


o ja kanske ska köpa en fin jeansjacka från ginatricot när jag faktiskt har presentkort där , jag har sett en annan lite ljusare där ifrån som också var fin , (: 

och mina drömsandaler från la redoute! superfina , (: 

vad tycker ni? 
ska jag satsa på det här när jag väl har pengar ?  ja. 
lite småsaker kommer säkert också inhandlas, 
aja pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg