- -

shoppinggg, :D

tjatja!
var på stan förut o shoppade lite , :)
ett par jeans, skitsnygga tar väl kort när jag kommer hem.
dom är iallafall från gina, 99:- reaaaaaaa loveit!
två par örhängen 38:- tillsammans dårå, reaaa.. ginatricot
bikiniöverdel 29:- reaaa. ginatricot
linne med tryck 50:- monki , reaaa.
det tyckte jag var väldigt bra handlat , haha.
jag har pengar kvar också , ;)

tittade nyss på morden i midsomer, (det stavas faktiskt sååååå, hehe.)

tyckte det var lite halvbra.

men imorrn ska vi ut till skärgården och jag kommer få använda mina bikinisar, me love! 


 
puss o sthlmskram! (börjar det där bli lite uttjatat? )
nejmen hejdå ,;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg