- -

regnigrubrik.

tjeee. 

idag skulle jah gå till julia , men sen så kom ja på att ja inte hade någon jacka och mina skor var genomblöta. väldigt bra. men då kom hon till mig istället. 
vi gick typ till ica o köpte en påse bilar (: , o min 50-lapp gick att handla för. 
den var typ sönder... 
sen kolla vi typ på step up , o åt godis medans det regnade utanför , 
myyyysss, fast ja vill ändå att solen ska komma tillbaka. 
vadå ba för att ja o julia är shoelovers!
ja o julia är inte kor , 
men vi älskar skor
ja är hoss pappa , 
ja o julia kan rappa. :DDDD

kollade nyss på en film med pappa o alva, 
jah tror den hette "taken" , asså inte tak utan tagen .... 
haha. 
den var lite överdriven, men rätt bra iallafall. 

imorrn kommer joanna till mig, 
puss. 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg