- -

ojojoj.

fy vad jag är dålig på det här... , det här med inlägg alltså. 
nu har det gått flera dagar igen , tror jag? hehe. 

menmen.

onsdag: 
amanda o mathilda kom till örebro, :) 
mötte dom på stan , 
åt på la baguette , alla tre luktade curry (eller currrrrrrrry som ja säger) i typ två dagar , hehe.
åkte hem , mathilda var bra på att skutsa oss..., ehm , hehe. 
tittade på låt den rätte komma in, filmen är söt , :) 
åkte upp på stan , 
trodde vi skulle till talangen men det var ingen, :/ 
visste inte vad vi skulle göra typ så vi gick till wadköping. 
letade efter knäckklubbor
sen kom amanda på att jag skulle sova hos dom , 
så vi åkte hem till mig o packade o när mamma skulle köra oss så backa hon in i någongrej på gatan , öhm , min mamma är kort så hon såg den inte... 
hittade bussen efter en timma, 
tittade på borat hemma hos mathilda
låg o pratade tills kl h4 typ. 
jag o amanda prata om mat, ehmm. 
diggar amandas rumpaaaa på bilden , ;D hehe.

torsdag , 16 juli. 
vaknade av att amanda typ slog mig i huvet, haha.
åt frukost
åkte hem till örebro o träffade söta linnea innan hon skulle åka till skåne, :) 
gick på harry potter o halvblodsprinsen med jossan och gisela , 
harrypotternörd som jag då var förut, men wtf filmen var ju bäst :D 
jag började gråta några ggr också
och gisela ville inte vara med på bild. haha. 




nu ska jag nog kolla på edward scissorhands med lillasyster och albin , :) 


puss o jag ska försöka bli bättre, ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg