- -

joannamys! :D

tjaa, lite dålig uppdatering , föööörlåååt. 
aja . 

idag var jag med joanna.
tänkte att alla ville se bild på snyggjoannaaa! 

man kan nog säga att vi hade kulkulkul , som vanligt. 
åkte upp på stan sen också . Det blev bara en JL- munkis , och stooora hårspännen , :) 
melike! 
JL -munkis 350:- kaching! :D reaaa.
wesc
stora hårspännen 49:- om ja inte minns fel. reeaaa.
ginatricot

åkkte hem sen o titta lite på barnhemmet med alva o hennes kompisar. 
joanna var jätterädd, hihi.

sen så skulle vi göra hål i mina byxor o köra dom slitna. vi var ganska bra på det , 
det tycker iallafall vi. hehe.
jag kan tipsa om att om ni vill ha ett par slitna jeans så ska ni:
ta ett par lite gamla jeans , eller nya. 
använd 
sax
kniv
rivjärn
man tager vad man haver är mitt o joannas motto.
iallafall
så klipper man ett hål , inte för stort 
sen river man det, med händerna för att det ska bli större.
när man har fått ett bra hål så tar man rivjärnet o gnuggar det mot jeansen
så gör man samma sak många ggr tills man fått så många hål som man vill ha.
sen tar man kniven o slipar lite på byxorna för att det ska se lite slitet ut
helst så ska manha en stålborste men det hade inte vi. :) 
ser inte så mycket menmen.

snart blir det mat och filmmys! 

pösspåerva! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg