- -

jäkligt dålig uppdatering idag , :/

forlat for den , (;
idag var det iallfall stan med meja sotnosen , hade inte traffat henne sen midsommar, :D
pa stan traffade man ocksa sotaste clara spangberg! :D sjukt langesen pa tjejen, <3 (:

iallafall sa inhandlade , (vad bra det dar lat, hehe) jag en oversize randig troja fran ginatricot


det syns inte sa bra pa bilden men den ar iallafall rosa med bruna rander , :)
149:- , riktigt bra tyckte jag , (:

dagens outfit.

korde pa lite enkelt idag , :)
troja weekday 149:-
jeansshorts wesc , 400:- rea.


-
hejda nu ska jag titta igen pa lat den ratte komma in , har sett den forut men jag gillar skrackisar, ;D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg