- -

jag kom på att...

jag har shoppat för ungefär 2500 på mindre än en vecka , kanske borde spara lite på mina pengar, 
wtf nej det kommer jag ju aldrig klara... 
o jag o joanna som skulle spara alla våra pengar och åka till newyork tillsammans. hehe, 
in our dreams.

allafall , idag så går jag och lägger mig tidigt , 
ska upp klockan 6 ( wtf?!) imorrn. 

men på liseberg ska jag åka allt :DDD
och på stan ska jag shoppa mycket. haha.

mer inlägg när jag kommer hem på måndag kväll från gbg , :) 
kanske något om jag inte kan somna inatt, (;


vet inte vad jag ska ha på mig imorrn , tänker kanske linnet? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg