- -

jag är ett freak.

19 linnen 
4 långärmade tröjor
15 t-shirts
9 klänningar/tunikor
2 kortkorta tröjor
2 shortsdress
6 par shorts
7 par jeans
4 par mjukisbyxor
3 kjolar
5 koftor 
4 munkisar
( låter som han på du e vad du äter)
öhhh, jah har mer hos mamma... 

iallafall. jjah gick o tvättade bort sminket o borstade tänderna men kom på att jag inte var någe trött.
så då började jag rensa min garderob. 
puuuuhhhh , det behövdes. 
jag kommer ge bort/ sälja ett långt väldigt förstort svart ribbat linne. 
jag köpte det i vintras och då vet jag inte vad jag tänkte:

jag behöver ett stort svart linne
aha? 
ja asså det ska typ vara lite stort bara 
okej 
jag vet! jag köper det i två strl förstort , 
nu :
blääää! 
jag kanske säljer / ger bort en kjol också om jag inte kan sy om den kortare... 


ah men puss o godnatt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg