- -

inlägg innan midnatt...

tjaaa, hemma från sthlm nu!

mamma tvättar alla kläder inför öland (som vi åker till om 2 dagar!)
så ni får se sthlms alla köp imorrn.
men det blev iallafall skor idag. och inte bara ett, utan två par skor ,
båda från topshop, rea ;)

på tåget hem satt en alkis brevid oss , luktade typ inte gott. haha.


imorrn ska jag träffa linnea en stund innan jag åker till öland på lördag.
måste hinna göra massa saker också!
ja kommer klara mig, :)


länkar en blogg också, utan att fråga , hehe.
kumlachicc.blogg.se
en chic kumlatjejs blogg,
amandas! :D hahah.



puss o hejd!
ni saknar bilder på min blogg va? sorry för det, men det kommer!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

lugnt, jag länkar din på min så :D <3

2009-07-24 @ 11:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg