- -

halloooo , (:

hejhej bloggen , :D 

nu har det blivit sådär igen att ja inte vart så aktiv med min blogg. 
men ja ska försöka bättra mig , :

tisdag: 
väcktes av mobilen vid h 8. 
satte mig i bilen tillsammans med familjen
åkte till mormor o morfar o hämta upp dom 
stannade på en rastplats i lindesberg o mötte upp kusinerna där
åt frukost
åkte till avesta
åt lunch
gick på verket, det var ju jättekul , -.-
drack fanta
åkte hem 
grilla hos mormor o morfar
tittade lite på mj:s begravning med mimmsaaan , 
grinaaaa. 
tittade lite på annan tv. 
åkte hem o läste. 
somna.
allt detta föra att min söta mormor fyllde 65 år! :D puss på henne. 

idag ; 
alva väckte mig vid 11. 
vakna
åt frukost
åkte hem till pappa
åkte på en grejjjj . 
åkte hem o åt pannkakor :) 
dator , ... 
skulle åka hem till mamma men jag var för seg. 
slappade lite
gick ut ett litet tag. 
slappade
åt mat
nu- dator. 
titta på ngn film senare ? :D 

dagens låtar: 
erlend bratland - lost.            min favorit! 
colbie caillat - realize
bob marley o lauryn hill - turn your lights down


imorrn ska jah vara med min söta julia :D <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg