- -

dagens.

dagens outfit: 
ser ni hur jag böjer på knäna på varje bild? haha (:
slitna jeans: jc typ flera år gamla , som jag själv förstört. 
rosa munkis: wesc 350:- rea , annars 700:-
vitt linne: bikbok 49:50:- rea, annars 79:50 , tror jag. 

dagens hår:


eftersom jag inte skulle bort någonstans idag så gjorde jag inte något avancerat .
mina riktigt slitna jeans invigdes idag också , tack joanna! 

lärde mig idag också hur man gjorde lockar med plattången. 
det ser bättre ut än på bilden , (;
jag kan rekommendera min plattång , 
OBH Nordica 3085.
orkade inte ta bild på den , så bild från google , hihi

nu ska jag draaaa. 

puss o hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg