- -

ciaaaao!

vaknade runt 11.40 någon gång. känns som om min kropp har ställt in sig på att vakna då , haha. 
igår så tyckte jag att jag var lite duktig för jag lagade mat själv och var väldigt bra , hehe. 
pappa och alva var då på bio. 

idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, ringa någon kompis, sen åka hem till mamma och lämna lite kläder.
jag åker ju till sthlm imorrn och är borta typ 5 dagar tror jag. jag ska iallafall bo granne med Danny så Linnea kommer bli aviiiisss ;) haha. 

har inte sattit på mig kläder än så jag kan inte visa dagens outfit nu , ;D 
men det kommer- 

men puss o hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg