- -

WHEN IT WAS GOOD - FLIPSYDE

chachaaaa, :D
har inte bloggat så mycke. var ist med sötalinnea.
typ gårdagen o kv igår:
åkte upp på stan med syster o linnea.
försökte byta alvas kläder, dryga människor på kappAhl, men tillslut lyckades vi, hehe.
åkte hem.
satt o mös i linneas rum med varsin cola (2l som vanligt alltid :))
tittade på satcccccccccccccccccc.
låg i linneas säng o prataaaa, spela gitarr också ofc. hihh.
däcka typ redan vid 2 ;oo
~
idag :
typ vakna redan vid 10 för affffis sprang runt o typ skällde ;dd
åt feddt med frullebulle.
åkte hem o pimpa mitt rum lite ;)
ska snart hem till pappis o ta farväl av syster. kommer kanske sakna henne lite hehe.


måste ju visa mitt fina armband också som ja fick av gisela o joanna , bvvv.
+ ett par grymt fina örhängen.
du kan köpa armbandet på jc för 99 :- pixxxx tror jag.
annars är min outfit rätt tråkig.
vitt linne med text, gina
svarta strumpisbyxor hih, gina
grå långkofta , jc
.
xoxo//sagah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg