- -

WHATCHA SAY - JASON DERULO

skitskitskit influensa spruta.
dagen ;
tog ju spruta igår med linnea o vaknade idag av att jag ville spy bara så fort jag såg på nått som gick att äta.
men jag lovade mig sj att gå till skolan iaf.
sen vare luciatåg o dom små barnen va värstaaa söta! hihh , men ja o jossie satt o asg så hela kyrkan kollade på oss, h3h3.
sen började jag nästan yra runt o runt i skolan o ja somnade ett litet tag när alla andra va o åkte skridskor,
sen började linnea typ få värsta reaktionen o blev helt helhelt sjuk. KRYA BABE! <3
en halvtimme senare hände samma sak med mig ,
spydde,
svimma,
låg o darra på golvet,
mamma fick komma ;$$ hihhh.
kul att höra hur sjuk jag blev, jag lovar. hon som tog min spruta hällde i gift. lr nånting iaf. haha.
menmen nu mår jag bättre o ska tagga inför idolfinalen ikv.
ERIK VINNER!
JAJA.
inlägg kommer...
xoxo//sagah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg