- -

TELEPHONE - LADYGAGA FEAT.BEYONCE

var med linnea idag,
saknar tiderna lite när det var hon o jag, hela tiden...
jaja, blev iaf cola o massa godis , skulle ha cryingday men blev goodday ;)
tänkte jag skulle skriva lite om bloggarna jag läser lite + & - (haha , jag har en ordning jag läser dom i också ;)) ;
blondinbella - mogen tjej, fast lite för "mogen" kanske, låter mer som hon spelar väldigt vuxen ,
känns också som om hon typ spelar en roll att hon alltid är glad oså.
linnherbertsson - söt tjej , men bloggen är tråkig. venne varför jag läser den , hehe.
stylebykling - älskar elin kling o hennes stil. verkar väldigt jordnära också , och inte värsta kändisblablablaaaa.
emsedge - emma elwin, elin klings assisten, väldigt bra blogg oså. fast tycker ändå att hon är liiite för vågad när det kommer till outfits.
kenza - tycker att hon är assöt, o bra det där med julklapparna ;) , fast hon verkar liiite dryg.
paow - paow är ju värsta drygisen. typ klagar på allting, men hon är lite påhittig, (tog lite det här av henne ;d)
dessie - gillar nog dessie mindre än paow t.o.m, strular med typ varje kille hon ser o skryter skitmkt om idre oså,
bloggen går ju ändå inte att sluta läsa ;)
kissie - okej , jag hatar kissie. men hon har ju lyckats med sitt mål iaf om att bli sveriges kaxigaste bloggare, tyvärr är hon också sveriges största bloggare, men det går ju inte att sluta läsa där heller...
foki - jättesöt tjej med originell blogg o skriver inte som alla andra stockholmare där livet handlar om latte, shopping, stureplan o bantning... jag säger inte att alla är så! synd bara lite att det är inte så bra uppdatering nu när hon är i thailand dårå.
gaybloggen - haha , tycker amir är jätteskön när han hissar o dissar; jag hissar smink , för tänk när ni ser en jättesnygg tjej. men när hon tar bort sminket är hon ful som stryk. haha , fast lite synd att han umågs för mycket med kissie.
rahlenfeldt - dåligt att han bytte till "rahlenfeldt" , men han är ju skön bah ; chacha lyckad kv igår va... hih.
apieceofsisters - örebros stoltheter! jättebra blogg o värd att läsa, fast tycker dock att dom tror att dom är liiite kändare än vad dom är...
amandahuss - bäst , felfri.
mathildaekbom - bäst , felfri.
läser några småbloggar också , men dom orkar jag inte skriva upp...
ett tips bara för att få njuta av att storbloggarna plågas:
falsksanning :D
xoxo//sagah ;D

Kommentarer
Postat av: Madicken



Hej allt bra idag? ^^

Ha en bra fortsatt start på veckan!

2009-12-14 @ 20:13:24
URL: http://conler.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg