- -

STARSTRUKK - 3OH!3

tät uppdatering,
jao det är ett av mina nyårslöften kom jag på nu...
iaf bara för att jag är så wannabe - amanda så önskar jag mig det här i julklapp;
skor från bianco,
alla twilight böckerna, har läst men inte mina...
presentkort, gina, bikbok, jc, wesc, h&m, kicks, bianco
adidashood, har ju typ ba 8hoodies, (a'
chanel nagellack
platt/locktång, min plattång har gått sönder ju, OCH MAMMA HITTAR INTE KVITTOT!!! :@@@
pengar , alltid bra att ha.
rosa digitalkamera, kom på att det är ju bra att ha med en liten ist för världens största  systemkamera.
miu miu väska, (lycka till för mig där...)
själv har jag hittills köpt julklappar till mamma, pappa, och en till julia.
panik ,
pappa säger att jag får julklappspengar av honom 20:onde också!!!
shitmygod.
DAGENS OUTFIT:
jeansleggins, vila
linne, ginatricot
tröja, gran canaria. ställe som jag saknar.

amanda; du har mkt mandlar i din glögg, och det är äckligt med glögg, puss.
xoxo//sagah ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

saga , d är msa gott med mandlar i glögg ;ddd <3

memissubabee ;***

2009-12-10 @ 17:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg