- -

SLIDE - MISSY ELLIOT.

dåligt av mig jag vet.
men iaf.
skolan var ganska bra idag , den fyller 25år så de var ju "festmiddag" haha :D
jag hade t.o.m med mig andra kläder, men jag var ju lite chicken o inte satte på mig dom finaste,
men
vitt linne
lackleggins
tomteluva
luciaskärp

julstämning på mig där!

sen vare julavslutning på dansen, o det gick ju ganska bra :)
oja är värsta affärspersooooon, jag fick lite pengar av min danslärare (a'
sen blev det la baguette med syster, hon äe pinsam...
men jaja.

taggad tills imorrn också , då blire dans igen.
kul inlägg på det,
men jag kan just nu inte visa min outfit för att jag sitter i smutsiga mjukisbyxor o stooor tröja hehe.
iaf.
xoxo//sagah :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg