- -

MIRACLE - PARAMORE

fullt upp typ, slå in alla presenter oså.
nu har jag iaf duschat o fixat mig lite , känns så skönt. förut gick jag runt med en flottig bulle på huvet. inte snyggt.
o det är väl ändå inte bara jag i sverige som längtar ihjäl mig? hehe , nej.
satt under granen igår o kände på alla paket o försökte gissa vad dom innehöll , haha.
jaja , imorrn äre iaf julafton.
hoppas man inte tappar,
sina klappar.
då kan dom gå sönder,
så man lever som bönder.
men man vill inte ha nge som är ful,
då blir det inte kul.
för det ska va jul ,
o under misteln blire strul.
hihihih.
riktigt fin dikt skriven av; mig.

om jag får en rosa kamera imorrn vill jag tacka,
inte hacka.
och tacka min pappa,
men sluta zappa.
och tacka min mamma,
jag orkar inte damma.
inte tacka lillasyster,
då blir jag dyster.
nu måste jag sluta! haha.
xoxo//sagah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg