- -

MAMA DO - PIXIE LOTT

ja har lixom inte haft nge internet för vi har köpt nytt modem , så därför har jag inte kunnat vart så social.
men igår var jag iaf på rean med joanna , mmysmys.
jag fick lära henne sin egen nya mobil också som hon inte fatta , haha. ska träffa finis imorrn med.
träffade amanda o mathilda på stan också , saknade ungar!
tog bara med mig h&mpresentkort för att jag ska nog spara alla pengar till sthlm.
jag köpte iaf en skjorta ~killavdelningen
och en stoooor tröja , fedt mys.
ni får se sen :D
http://blogg.veckorevyn.com/fyndigt/
ny blogg att tipsa om! grym.
några bilder på henne o hennes outfits.
F Ö R  F I N T...
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg