- -

JINGLE BELLS.

skulle sätta upp granen förut, o pynta då fick joanna också va med, hon fick även sätta upp julstjärnan för hon är längre än min pappa , haha.
joanna ; 1.75cm
pappa ; 1.73cm
fan jag kommer bli kort som en dvärg, men jag är längre än mamma iaf. :DDD
menmen ,
1. på fredag i fackeltåget tappar jag facklan på mig själv o brinner upp o då blir det ingen blogg.
2. jag köper den här tröjan från kappahl o tänker , nej vafan det är klart jag ska ha den här på mig hela livet.
euw.
3. på nyårsafton sitter jag hemma med familjen o spelar sällskapsspel ist, skiter i festa ute hela natten o vara med kompisar och titta på fyverkerier. går o lägger mig 10 gör jag också.
4. bränner mina lussebullar som jag ska baka nu , så dom ser ut såhär:
okey , det där kommer hända...

5. jag misslyckas med att övertala mamma o pappa att få jättemycket pengar att handla julklappar för...
hörs lateeeer,
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg