- -

I'LL BE THERE - JACKSON 5.

ja äe så mycke inne på dom vanliga blogg-trenderna.
1. JULEN!
jag äe värsta julfreaket, typ älskar allt med julen.
julshopping,
lussebullar,
julmust (som meja har tvingat mig att dricka ;d)
o alla julklappar ofc ;D
ja vet att jag har paintskills.

2. jag hissar också dagens citat ,
linnea - 75c är ganska stort va ? (bhar hihhh )
jag - min mamma har det...
linnea - aha , men då var det ju inte så stort.
hahahaha, ja höll på att dö av asg ;ddd.
3. tokio hotel ,
hihhh , hjärta på kaulitz.

1. glögg. så jävla äckligt, typ bah amanda som gillar't hihi.  jah drev (a'
2.
victoria beckhams 2007frilla, som alla hade förut...
snälla ingen får klippa sig så.
3. INGEN JÄVLA FUCKING PLATTÅNG!!!
livet äe sämst ibland :'[[[
jaja.
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg