- -

IGNORANCE - PARAMORE

så att alla vet äre paramore som är BÄST!
hehe , :D
sitter o laddar ner lite music som jag kan ha i mobilen :))
linnea hotade mig förut med att om jag gick så skulle jag inte få en låt, haha bara så att du vet, vet jag hur man gör ;)
haha , jag älskar linnéas hörsel.
jag; ojojojjj, festhattar
linnéa; vem har festpattar?
hahahahha.
jaja , en red dress som var sjukt fin :)
min nyårsklänning är lite samma i modellen , förutom bandet dårå :D
ska nog sätta på mig den o visa nu :)
xoxo//sagah :D

Kommentarer
Postat av: Inte Linnea (((;;

Ehh , jag har fan bästa hörseln wi wärlden (((:: <3 Mohhahahaha tzz , <3

2009-12-28 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg