- -

CRAZY IN LOVE-BEYONCE

igårdagen dådåe;
skola, skittrött hela dagen uschusch.
hem med gisela o joanna. hemma åt man skitmkt special k, vi älskart!
upp till salongen på stan ,
fast jojjo var ju såklart tvungen att köpa glass också -,- hih.
gisela klippte sig , skitfint!
på onsdag ska jag o joanna färga giselas hår också;)
funderar på om jag också ska färga isf vilken färg?
blondt, har jag ju redan men kanske borde gö' det ljusare eller mer råg, eller kanske slinga?
brunt har jag ju faktisk haft ett tag förut, mörkbrunt kanske skulle va nge?
röd har jag faktiskt vart, haha. men jag känner för att kanske färga brunrött?
jaja , får se. snart kommer ett litet inlägg till.
xoxo//sagah;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg