- -

BUBBLY - COLBIE CAILLAT.

hih , jag har börjat lyssna lite halvt på gamla låtar. för jag saknar sommaren , men bara lite.
annars idag har jag tagit min andra spruta,
ushuschusch blä! 
gjorde skitont den här gången för det var värsta äckeltanten som bah tryckte in sprutan skitlänge i mig så jag var tvungen att klämma sönder linneas hand , hehe förlåt.
en grej som va bra var ju att vi fick sluta tidigare iaf ;D
kommer på lite saker då o då som jag önskar mig , så jag har bestämt mig för en gng varje dag ta en ny grej o visa upp :)
chanel nagellack ,
halsband från cocoo med hörluraaar
oh den skitsnygga jofama by kenza - väskan.
xoxo//sagah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg