- -

yeyeeeee.

chacha! 
man har ju art väldigt bra på att uppdatera... ;///// sorrry . 
men jag kan berätta lite ;)
var på stan med julia , vi bytte lite födelsedagspresenter, ( hihi , båda var lite sega med det ;) ) 
men jag fick iallfall två ansiktsmasker av henne , faktiskt jättebra för att min hy är sååå torr nu, hehe. 
men sen handlade jag godis, massa godis hihi. 
skorskorskor lalalaaaa. :) jag vart nästan tårögd. 

men igår var jag med wilma, jossan, gisela och vincent - vincent and the braaaaatz ;D 
hihi , vi lagade mat, körde spk , tärningen , o lite mer... ;D hahaha. 
men kvällen var iallfall great! 
imorse (stavas?) badade jag, wilma o gisela jacuzzi , hihi. vi är braaaa :)

puss och hej , kyss på dig. 

Kommentarer
Postat av: britta entvåtre

hoppas du vet att det är ingen som läser din blogg

2009-08-24 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg