- -

jahaaa, sladden , nej.

jag överlevde första dagen i skolan :D!
faktiskt så var det ganska kul att träffa alla , några hade jag ju inte träffat på hela sommarn (!)
min sladd t mobilen har försvunnit , såklart... 
så inga bilder här , eftersom jag är hos pappieee, men jag får väl åka hem till mammie och leta där. ;)

eftersom jag inte har någon sladd till mobilen tänkte jag lägga upp lite sånt här ;) 

vem bar den bäst? 
Khloe Kardashian                               vs                    Lauren Conrad
                                    själv tycker jag absolut lauren. 

btw, ja skulle behöva ngn som skulle kunna designa min header , skriv på msn lr nge ;D
xoxo , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg