- -

usch fy o blä.

klippte mig idag , jag blir aldrig nöjd längre, har kort hår som in i hlvte.

fuckfuckfuck hår.
hatar't ,
och imorrn är det skolfoto .
mitt liv kännt inte så bra, eller jo, jag och meja har ju skaffat kompisarmband, fina som fan ;)
hihi.
jah kände inte för att lägga in någon dagens outfit för att det är för välanvända kläder.
men linne från jc 179:-
rosa kofta från vermoda 179:-
jeansleggins från vila 350:-

och cphår.
dagens låt :
bob marley&lauryn hill - turn your light down low.
dagens bra :
godis.
dagens bu :
mitt korta hår , det såg bra ut först men nu inser jag hur kort det är :(:(:(:(.
dagens sakna :
amanda vafaaaaaan! <3


puss o hej , leverpastej  . fyfan . hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAGA JAG SAKNAR DIG BABE ! <3

om det var ditt hår på bilden vare asfint jueeeeh!;D<3

2009-08-31 @ 20:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg