- -

ssssjuk :'/

hejhej förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen , men jag har vart sjuk. 
spydde på skolan ://// fyfaaaaan. 
så nu har jag typ , tittat på tv hela dagen , hehe . 
just nut tittar jag på csi ;D 
grymt bra , hihi. 
jag skulle ju ha färgat håret idag , men eftersom jag var sjuk så tror jag att jag gör det imorrn. 
jag hade tnkt att det skulle bli ljusblondt. 
och imorrn ska jag klippa mig! jag har panik, vet inte hur , ohhhh.
menmen , imorrn får jag försöka bli frisk , för jag blir grymt rastlös.
jag tänker iaf träffa alexandra imorrn hihi. 

oyes , såhär känner jag om att vara sjuuuuk . 

puss och hej (; 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg