- -

shoppinggg.

tjaaaaa :D
kom hem från stan nyss. var uppe med kajsasomärfin!
hade då inte så mkt pengar med mig så det fick bli ett par lila leopardleggins och ett par finfina örhängen.
jag och kajsa sprang runt i varje affär (typ) och letade efter leopardleggins haha.
nu när jag letar efter mina örhängen i väskan ser jag att dom är borta. kul...

men iaf:

h&m - 79,50:-

uhh fuckfuckfuck för örhängen som blir stulna.


dagens outfit:

randig tröja , bikbok 149:-
jeansleggins , vila 349:-
la till en mönstrad sjal sen också ;D

puss o hej. nu drar jag till kjsa .


Kommentarer
Postat av: Anonym

´gött

2009-08-16 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg