- -

ojoojjjj.

okej jag borde få pris som sveriges sämsta bloggare, men whatever jag har ett liv , haha. 
igår var jag iallafall på talangen med två heta brudar - wilmz och kjsa. 
jag och kjsa började dagen med ben and jerrys's och första säsongen av grey's :) 
sen blev det lite (läs flera ton) fix. 
upp till talangen där det regnade , och ja stod ju då där med nyplattat hår och bra smink.
- jag blev väldigt lockig och mitt smink rann. 
jaja!
kvällen var iaf grym! 
bilden kanske inte var den finaste på mig , men man ser hur lockig jag var osv. 
bild tagen från brunnsparken.com/talangen. 
jag har inte hunnit ta kort på mig , så
rosa wesctröja
ljusa jeans
rosa jlmunkis 
det fick bli en mysig, dagens outfit :)

dagens låt: 
singel och sökande, haha ;D
dagens mååååååste ha! 
dagens stilidol: 
lika som amanda -kumlachicc.blogg.se- har jag också ashley olsen som stilidol. 
tillochfrån. 

nu börjar jag få ångest. 
imorrn börjar skolan igen --,--

xoxo, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg