- -

mufffins och choklad

hejhej , har inte hört av mig på helaaa dagen, men wtf whocares?
men jag har iaf vart på m-berg , köpte ingenting- fattar inte hur jag kunde göra det.
kanske för att jag inte tog med mig några (?!) pengar ;D hehe.
men nu sitter jag och äter på en chokladhjärtsbit , äppeljuice , och en halv muffins. tänkte först ta en hel men öhm jag ska ju äta igen om två timmar. men jag har inte ätit på typ 6 timmar så jag var lite sugen :)

lalala , muffins och choklad ;D

men hejjjddddåå puss.
inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: alex

hur blir man så sööt ?? <3<3<3<

2009-08-16 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg