- -

hej söndag!

har vart hos mormor och morfar hela dagen så jag har inte hunnit blogga, men whatever.
min mormor och morfar är söta;D

dagensssss :

dagens outfit:

randig tröja - bikbok 149 :-
jeansshorts - jc tror jag ?
sjal - indiska 49:- köpt för några år sen ;)

dagens hår:

blev inte ponytail och endast en "snurra"
man ser också att min utväxt börjar komma ut fastän jag egentligen är väldigt blond på riktigt.
men jag ska snart slinga det.
ska det bli blont eller? tror det.

dagens låt(ar) :
man in the mirror - michael jackson. håller på att hylla michael lite.
fashion - lady gaga. hon är bara bäst ;) 
jag hatar att jag älskar dig - håkan hellström.

dagens pryl:
datorn wtf. haha.

puss!

Kommentarer
Postat av: mejaaa,

saga du är för söt tjejen! <3 :D

2009-08-10 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg