- -

heeeej!

hemma från dalarna nu också, :) gud vad jag är borta ofta , haha. 
men dalarna var iallafall jättemysigt. 

lördags: 
åkte dit. hehe. 
åt lite lunch oså 
åkte sen till "lill-bryggan" o badade. 
lill-bryggan hade blivit dränkt av översvämning, ? 
åkte hem o mös resten av kvällen :) 

söndags: 
åkte till leksand sommarland, där är det typ askul , :D 
jag, love o ludwig åkte typ på några slags däck hela tiden haha. 
fast vi körde go-cart och fyrhjuling också , jag var verkligen bäst. på riktigt. 
men sen rymde lillasyster o albin , dom små jävlarna. var borta i timmar...
åkte hem och mös på kvällen :)

måndags: 
åkte till den stora bryggan och badade , det var verkligen svinkallt! 
så man kanske inte borde säga badade, utan mer doppade sig själv skrikande. 
åkte till något ställe som jag inte vet vad det hette. 
gick ut i skogen och vandrade en liten stund. inte kul. 
tittade på något jätteläskigt vattenfall som var jättehögt upp. heh. 
åkte hem och badade vid "lill-bryggan" 
gick hem och åt lite mat och tittade på borat , haha gillar! 
när jag då försökte sova så tog loveo ludwog mitt täcke och kasta massa kuddar på mig. 
jag fick världens utbrott och gick och la mig i en annan stuga. 
när jag precis nästan hadesomnat så kom dom in i stugan o tände alla lampor. 
jag vart lite arg. 

idag: 
väcktes tidigt.
åkte hem
åt mat
har inte fått tag i någon kompis men ska ringa någon snart , :) 
fixa mig lite , vet inte varför men kände för det :) 
jag tänker att ni kan få se dagens outfit lite senare eftersom min usb-sladd är hos mammie . 



nu får ni ha det gott och njuta av sommaren för det tänker jag göra nu, dom sista dagarna innan skolan börjar , 
ånej! skolan , ångest. 


puss - saga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg