- -

dom två senaste dagarna

mitt internet la typ av i två dagar.
jag hatade min dator då, så förlåt för no bloging!

men i torsdags så sov kajsa här , eller hmmm sov och sov.
asså vi var ju vakna till 6 på morgonen , vi hade ingen energidryck så jag tyckte vi var lite bra ;)
men sen sov vi till runt 2 på dagen.
stack upp på stan sen och skulle kolla vad vi skulle ha på oss på talangen , :)


när vi var på väg till tybble så träffa vi min pappa o han kom med en liten surprise , guess what?!
vi ska till gran canaria om en månad och 29 dagar :DDDDDDD! fatta om jag vart glad :)
sen blir de hemsedal och långresa till jag tror indien nästa år(:

pusspuss
kommer dagens outfit senareeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg