- -

09.39

okej det är veeerkligen inte jag, jag brukar vakna h 12, idag vaknade jag 09.39 och knde mig hätte pigg,
normalt?

iallfall så ska jag spendera dagen med joanna, :D
drar hem till henne sen, ska få våfflor där också , (;
ikväll vet jag inte vad jag hittar på ?


gårdagens outfit som ni inte fick se för att jag suger på att blogga

kläder som jag har använt alldelles (stavas) för mycket.
linnet soom jag köpte på jc för någon månad sen 179:-
wesc shorts köpta på rean 400:- egentligen 800 tror jag.
la till halsbanden jag fått av linnea också :)

gårdagens frisyr


det var okej att sudda näsa o mun på bilden eftersom jag såg ut som ett freak
mittbena med flätor i stället för "snurrar".





byeybyeee puss o kram , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
file:///C:/Users/Saga%20Jakobsson/Pictures/mode/bloggbilder/Picnik%20collage.jpg